mandag 12. juli 2010

Ferie

Herlig med ferie! Vi har nå reist bort, og jeg tok med 3 strikkeprosjekt. Det ene klarte jeg å glemme oppskriften på, det andre har jeg gått tom for garn på og det tredje er snart ferdig. Men det er et hemmelig prosjekt, og bilde kommer først etter en bursdag ;)
Ellers er jeg nesten ferdig med kjekkasgenseren, den ble utrolig herlig! Klarte å felle av litt stramt, så må rekke opp og prøve en gang til. Er en fordel at pjokken får den over hodet.. :P
Babyteppet er ferdig strikket, men må lære meg å hekle kant. Så nå er det bare å vente på en liten venninnebaby som kommer i august :D

5 kommentarer:

Olga Marie sa...

Gleder meg til å se bilder! =D
Spennende hemmelig proskjekt =D

Miriam sa...

Har "glemt" å nevne det ene prosjektet da, men det kommer som en overraskelse når det er ferdig ;)
(jobber med litt diverse utfordringer, blir en del prøving og feiling ;) )

G-Anette sa...

Hei og takk for hyggelig kommentar hos meg :) Du er jo kommet godt i gang selv med strikkeblogg, mye fint du lager. Enig med deg at strikking er en litt mer "tålmodig" hobby enn sying og scrapping :) Oppskriften til lommetøflene finner du her:

http://blogg.hobbyboden.com/hedvig/index.php/2006/02/21/p5691

Oppskrift på den lilla lua mi (Isipisi) finner du i ett nyere innlegg hos meg. Den andre har jeg ikke fått skrevet ned enda, men det kommer nok etterhvert. Så hygelig at du liker det jeg lager :)

Legger meg til som følger her :)

Fortsatt god ferie, vi reiser straks :)

G-Anette sa...

PS - Hiv deg på min give-away som trekkes 8.august :)

Miriam sa...

Tusen takk for fine ord, og oppskrift! Fant oppskriften på lua nå, så ikke at det var den samme lua ;)
Skal hive meg på give-away`en! :)