tirsdag 3. august 2010

Give away!



Jeg har lyst på litt mer action på bloggen min, og har bestemt meg for å holde en give away!
Vinneren får en kjekkasgenser i valgfri farge og størrelse (1,2,3,4 år).

Alle kan delta i denne give away`en, og man kan ta inntil 5 lodd:

* Legg igjen en kommentar på dette innlegget (1 lodd)
* Legg deg til som følger (1 lodd, dette får du selvfølgelig om du er følger fra før også ;) )
* Skriv et innlegg i bloggen din der du linker til denne give away`en/bilde i sidebaren (1 lodd)
* Legg bloggen min til i blogglisten på bloggen din (1 lodd)
* Del denne give away`en på facebook (maks 1 lodd, men del gjerne flere ganger)

Husk å skriv hvor mange lodd du tar, og mailadr dersom du er anonym.

Vinneren trekkes 23. september :)

52 kommentarer:

princess1705 sa...

Da har jeg lagt igjen 5 spor, eller lodd:) Sjekk ut blogg.no-bloggen min, der har jeg bilder av det jeg strikker:)

http://adamarikken.blogg.no

Renate Røverdatter sa...

Da ble det max antall lodd på meg også:)(Var det 5?).
Flott give away. Den er lekker!

http://www.blogger.com/post-create.g?blogID=636811917615898487

Randi Kristin sa...

åå! den er jo superfin! gjett om jeg vil bli med!

jeg har fortjent 4 lodd :)

Olga Marie sa...

Skal "ta lodd" om litt når ungene er lagt, har du sett at du har fått en award i bloggen min? ;)

HildeM sa...

Jeg er gjerne med i denne fabelaktiske giveawayen :) Prinsen min hadde blitt så tøff i en så fin genser til vinteren, så krysser fingrene med 4 lodd (har ikke blggliste, men har gjort den andre)
Her er lenka: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/08/vinn-kjekkasgenser.html

Klem fra Hilde

P.S. Jeg har også en konkurranse som kanskje er noe for deg ;)

Anonymous sa...

Fin blogg du har! Jeg er med. 1 lodd.

lin.stra@yahoo.no

Hilsen
Line

Tananka BV-feb10 sa...

jeg vil ha! ;D

Maja sa...

Tre lodd til meg. La til bloggen din i blogglisten og er følger. :)

Aron/ Wenche sa...

Jeg blir gjerne med. så flott kjekkasgenser hadde vært stilig på sønnen min.
jeg tar 5 lodd jeg da siden jeg er følger og har lagt til link på bloggen min og lagt til bloggen din i sideelementet:), kommentert og linka på facebook:)
klem Wenche

Olga Marie sa...

4 lodd på meg - har ikke face nå =)

Lena Marie sa...

Notto tar 5 lodd, men jeg gjør jobben:P Kjempestilig genser!

Mettemor sa...

Superfin genser og en kjempegod ide for aktivitet i bloggen din :)

Du lager mye fint :)

Hilsen fra Vestlandet
http://www.annesgarn.no

Mettemor sa...

Glemte å skrive hvor mange lodd, men det blir vel to da siden jeg har kommentert og lagt til link på Facebook :)

Hilsen igjen fra Vestlandet

Mariii sa...

Da blir det full pott her oxo da, 5 lodd !! For en FANTASTISK genser ! SHIT ! Krysser fingrer.. denne vil jeg vinne altså !! ;D

Og du.. takk for Award`n ! ;) Snill du er..

Stinius sa...

NYDELIG genser da! SMELT!

4 lodd til meg. JIPPI!

G-Anette sa...

Denne har jeg sett veldig mye på, den er så nydelig! Jeg vil veldig gjerne ha 4 lodd, jeg linker til deg, du er allerede på blogglista mi og følger er jeg fra før :)

Klem

Maria sa...

Tar et lodd jeg også da.

Maria M Marøy sa...

Nydelig genser! Kunne tenke meg oppskriften på den, jeg.. ;) Har lagt meg til som følger, har deg på blogglisten, og skriver en kommentar her : 3 lodd?
Skal følge med bloggen din heretter! Mye fint og spennende. :)

Renathe sa...

ELSKER kjekkasgenserene ! Kom over bloggen på ren slump. Lagt meg til som følger og lagt deg til på blogglista mi :)

jordbærpiken sa...

Hei på deg!

Jeg blir gjerne med i trekningen din. Har laget innlegg i giveawaybloggen. Ha en fin kveld! :)

Ingvilds Englehjem sa...

Hei hei
jeg blir gjerne med og tar 1 lodd:)
Skulle gjerne hatt en slik genser hi hi..

Ha en fin fin dag

Chatrine [Hekle Hulen] sa...

Heisann!

Jeg vil gjerne være med på denne give awayen med 4 lodd:o) Lagt til bloggen på bloggrollen min, linket give awayen på bloggen min, følger + kommentar:o)

Lille Prinsen min hadde passet et slik genser perfekt! :o) Jeg krysser fingrer og tær, armer og ben for at jeg blir den heldige:o)

Flott blogg du har og så mange fine ting du strikker!

Ha en super fin dag!

..... sa...

Jeg er med!

Det blir vist 3 lodd på meg:)

http://leoturkis.blogspot.com/2010/08/miriams-hobbykrok-har-give-away.html

Iselin sa...

Fin giveaway, jeg vil gjerne ha et lodd :)

enel sa...

4 lodd på meg også ;)

Ann Kristin sa...

Så morsomt. 5 lodd på meg. Morsomt å følge med på din blogg. Du er vel som søstern din tenker jeg

astrid sa...

Hei.
En kjekkasgenser er ikke å forrakte - jeg har nemlig en slik kjekkas å putte inni en slik kjekkasgenser.

Jeg tar herved ett lodd.

Mvh astrid.d@gmail.com

Fra huset i svingen sa...

Jeg blir med på 3 lodd
(kommentar+link+følger)

Super fin premie, så jeg krysser fingrene!

Klem Karianne

Anonymous sa...

For en lekker genser!

Eg er med, med eit lodd :-)

Mailadr:
guri_stenvag@hotmail.com

Pia sa...

Jeg tar gjerne et lodd!

Orangeriet sa...

1 lodd takk :)
Koselig med hjemmelagde ting syns jeg!

Ha en fin søndag.
Hilsen Liv.

Liten og stilig sa...

Jeg vil gjerne være med. Ett lodd.

vanjabb sa...

1 lodd på meg :)

PlingeLinn sa...

Superkul genser! Har to gutter som kunne blitt superkjekke i en slik en! 1 lodd til meg :-)

Anonymous sa...

Flott genser. Som jeg veldig gjerne vil være med i trekningen på.
2 lodd på meg - kommentar og facebook.

Tone
tmyklatun@hotmail.com

Kali- sa...

Jeg slenger meg med og tar 2 lodd for kommentar og følger. :)
Også linker jeg til gibort'en i gi-bort-rekka mi i venstremenyen... :)

map79 sa...

Hei,
flott genser, som jeg mer enn gjerne tar lodder på - 2 stk i kveld :)

GURO sa...

så herlig blogg du har.
5 lodd på meg

kul kjekas genser..

GURO sa...

så herlig blogg du har.
5 lodd på meg

kul kjekas genser..

GURO sa...

så herlig blogg du har.
5 lodd på meg

kul kjekas genser..

Anonymous sa...

Hei! Kjekkasgenseren er skikkelig fin. 3 lodd på meg!

Hilsen Margrete

m-storl@online.no

Magi© sa...

Kjempe fin genser!
Eg vil ha 5 lodd:D

MARIAHS sa...

Hei,jeg vil gjerne være med i konkurransen,så vil jeg også følge med deg videre.
Så her blir det 2lodd..

mamsen sa...

- du er blitt imponerende flink til å strikke Miram :-)
blir gjerne med i trekningen, to lodd....har jo mange små jeg og :))

mamsen sa...

- 3 spor...er jo følger osgå :))

Tilonino sa...

Hei
For en søt liten modell du har:)

Lene N sa...

Så fin genser, den må jeg jo bare prøve å vinne! ;)
Ett lodd på meg :)

Lene

Lene N sa...

... lnoreng@hotmail.com hvis jeg skulle være så heldig å vinne (og du ikke finner meg på FB :p)

Marianne sa...

Hei.
Koselig at du stakk innom guttelusbloggen og ble med på konkurranse:)

Og jeg blir gjerne med på denne!
For en utrolig fin genser (og den sjarmis-modellen, da;)

Jeg tar 3 lodd!

swimzy sa...

Så flott blogg du har:)
Her vil jeg gjerne være med:)
4 lodd på meg:)
http://swimzy-lykke.blogspot.com/2010/09/give-away-hos-miriams-hobbykrok.html

Mvh siv anita
siv_anita_pet@yahoo.no

Christina kildal sa...

for en fantastisk giweaway! har sett på denne genseren til både lillegutten min og mannen på pickles.no,og har hatt sååå lyst å få dem strikket! kanskje jeg nå er så heldig at det går litt i oppfyllelse? :)

tar 5 lodd jeg!

http://ckildal.blogspot.com/

Anonymous sa...

det jeg var ute etter, takk