lørdag 6. november 2010

Vinnerne er..

Nå er jeg så spent at jeg ikke klarer å holde meg lenger, så da kjører vi i gang trekningen :)

Første lodd går til nummer 66



Andre lodd går til nummer 60



Og tredje lodd går til nummer 47



Til slutt hadde jeg en ekstratrekning for alle de faste leserne som var med i give away`en, for å gjøre litt "ekstra stas" på dere. Her var det nummer 1 som stakk av med loddet



Fint om dere sender meg en mail med link til produktet dere ønsker samt adressen deres (miriam_nyboe@hotmail.com)
Om det er flere som ønsker det samme produktet så er det førstemann til mølla, dvs den som sender mail først får det mens den andre må velge et annet produkt.

Tusen takk til alle som var med på give away`en, og tusen takk for alle gode og kjekke kommentarer :)


Blogglisten

4 kommentarer:

Maja sa...

Gratulerer så mye til alle heldige vinnere. :)

Mie sa...

GRATULERER heldige vinnere :) Ekstra kjekt når det er noen kjente som vinner :)

Trollmor sa...

Åh, så gøy! Tusen takk :) Skal sende mail så snart jeg har bestemt meg:)

Myr sa...

grattis til heldige vinnere :D