søndag 15. mai 2011

Hurra!

Akkurat er det 1 år siden mitt første innlegg på bloggen!

Jeg har lyst å feire 1-års dagen med en give away ettersom bloggen ikke hadde blitt det samme uten alle som titter innom. Setter veldig stor pris på dere! :)

Premien er selvfølgelig noe hjemmelaga. Vinneren kan velge fritt fra nesten alt som jeg har laget dette året (unntak er pc-mappe, puff og bleiekake). Er sikker på at vi kan komme til enighet ;)

Her er kollasjer med noe av det man kan velge mellom:


Følgende punkter gir 1 lodd hver:

* Kommentar på innlegget (husk å legge igjen mailadresse om du er anonym)
* Tips om fine strikkeprosjekter i kommentaren, med link til oppskrift
* Reklamere for give away på blogg (bruk gjerne det første bildet)
* Reklamere for give away på fb

Setter ekstra stor pris på de som kikker innom bloggen min til vanlig (enten du er følger, har meg på bloggrullen eller om du kikker innom på andre måter), så skriv det i kommentaren. Har satt sammen en liten overraskelse til en av dere :)

Trekning av begge give away`ene 15. juni!

Blogglisten

48 kommentarer:

Eivor sa...

Hei hei!

Syns det e veldig kjekt å lesa bloggen din, og bler heilt imponert øve ka du lage. Eg ønske meg ei monsterbuksa t minstemann, så eg tar et lodd i give awayen:)
Klem fra Eivor

Anne Line sa...

Hei.
Gratulerer så mye med 1 års dagen din!
Kjempe moro å kunne feire en slik dag.
Er veldig imponert over alt det fine du lager.
Elsker monsterbuksene dine:)
Linker til deg på bloggen min, så da blir det vel 2 lodd på meg.
Ha en fortsatt strålende dag!

Anonymous sa...

Hei!! Jeg stikker innom bloggen din rett som det er og føler jeg kjenner deg litt,selv om jeg ikke gjør det! Super blogg med mye fint!! Kjekt å følge en blogg med en gutt som er større enn min gutt, for å hente tips! Med en veldig rosa storesøster blir han litt glemt stakkars, for det er myyyye raskt og fint man kan lage til jenter, litt vanskeligere å finne noe til gutter syns jeg!!! Og min lille Emilia er veldig glad i gutten din;) jeg er ny i bloggverden, så vet ikke hvordan jeg legger igjen mailadresse her uten at hele verden får se den, men jeg legger uansett igjen en kommentar til deg. Jeg vinner aldri noe uansett, så du kommer ikke til å trenge adressa, men hvis jeg mot formodning skulle vinne, så finner vi en løsning på det!!! Helena

Mimmi sa...

Heisann:)

Jeg vil veldig gjerne være med på jubileumsgiborten din:)
Gratulerer med 1-årsdagen:))

Jeg har linket til bloggen min - så da trekker jeg 2 lodd :)

Jeg har vært følger hos deg en lang tid - og du har ligget like lenge i bloggrolleren min:)
Jeg har hatt mange koselige stunder med innleggene dine fordi du lager så mye fint - og jeg er en "håndarbeidsfrik" :)

Lykke til til de som deltar!

MIMMIKLEM:)

Randi Kristin sa...

GRATTIS MED ETTÅRS DAG! tror jeg har fulgt deg nesten fra starten:)

Holder selv på med bievesten til pickles om dagen. gleder meg til høsten når den skal varme meg.

Guri sa...

Gratulerer med jubileum! Klart jeg vil være med jeg også!! Jeg har deg på bloggrullen min, og linker til deg og din give away :) Oppskrifter? Da må jeg jo reklamere litt for alle mine egne gratisoppskrifter! De finner du i bloggen min. Ellers er det oppskrifter til salgs her; www.hjertegoh.com
Klem fra meg :)

Ann Kristin sa...

4 lodd på meg.
Jeg er blitt veldig glad i denne oppskriften http://www.pickles.no/enkel-vest

Har nå skrikket en siden torsdag (nesten ikke strikket) og begynt på neste.

Gratulere med 1 år. Gøy å feire.

Tove sa...

Kjempefin give away, 1 lodd på meg :)

Trine Aga sa...

Gratulerer så mye med dagen! Jeg tar 2 lodd:) Har deg også på bloggrollen min på:)
Ha forresten en kjempe fin 17 mai!

Torill sa...

Gratulerer med 1 års blogging!

Er stadig inne å leser på bloggen din for jeg syntest du lager så mye fint. Jeg er følger og du ligger selvsagt i bloggrullen min.

Jeg vil gjerne ha 1 lodd :)

enel sa...

Gratulerer så mye med jubileet!!!

2 lodd på meg; kommentar og FB reklame :)

sofen sa...

Hei,
og gratulerer med jubileum!

Jeg er "gammel" i gamet, men lar meg virkelig imponere over hvor fort du har blitt så flink!

Er stadig innom for å se hva du nå har funnet på ;)

Og så kjenner jeg søsteren din, som også har imponert meg stort i utvikling.

Flinke jenter!

Så får jeg vel tusle inn i min litt for øyeblikket tørre blogg og reklamere, og slenger ut en på fb også. Det skulle kanskje bli sånn ca 3 lodd i denne omgang!

Ann-Katrin sa...

Hei! FIn blogg! Jeg er gjerne med med 1 lodd jeg :)

Misemor sa...

Heisann. Først vil jeg ønske deg velkommen som følger av min blogg. Så trodde jeg faktisk jeg var følger av din, er jo innom her stadig, men nå har jeg lagt meg til iallefall. (Knappene jeg kjøpte for en tid siden er kjempesøte).

Så fott gi-bort, gratulerer med 1 år. Jeg trekker lodd for kommentar, link i min blogg og GRATIS oppskrift på PREMATUR DJEVELLUER her; http://misemors-hobbyrom.blogspot.com/2011/05/djevellue-og-pledd-i-prematurstr-med.html. Skulle bli 3 lodd det?

Ha ei fin helg, klem Misemor

Misemor sa...

Skal selvsagt stå FLOTT gi-bort! hehe

Olga Marie sa...

eg e selvfølgelig med :D
her skryte eg av deg: http://kreativemariet.blogspot.com/2011/05/miriam-har-giveaway-igjen.html

Millemilla sa...

Tar 2 lykkelodd! Herlige monster bukser du lager. Ei slik skulle lillesøster gjerne hatt;-)

Tonje sa...

2 lodd til meg! Elsker monsterbuksen, men tviler på at min 6-åring vil gå i en slik. Uansett så lager du så mye flott at det ville nok ikke blitt noe problem å finne noe :-)

jegkan sa...

Gratulerer så masse med 1 år som blogger :D Det er en utrolig koselig blogg du har og mange inspirerende innlegg.

Jeg vet ikke om du strikker etter engelske oppskrifter men jeg har selv akkurat strikket denne og kan varmt anbefale den
http://www.whattoknitwhen.com/2010/02/maile-sweater.html

Det er et par andre fine ting på den siden også :)

hse sa...

Hei!
Gratulera så mykje med 1 års dagen!
Bloggen din er kjempe fin, med mykje spennande og inspirerande innlegg.
:)

Line sa...

Hei,
har vært inne på bloggen din mange ganger nå, og har endelig forstått hvordan man kan følge en blogg:) Så nå gjør jeg det.
Minstemann ville blitt glad for ei monsterbukse:)
Deltar med 2 lodd - kommentar her og på fb:)

trinepine sa...

Grattis med dagen.
Jeg prøver lykken med ett lodd.

Likis strikk sa...

Hei hei.. Så utrolig mye fint du lager :)

Jeg tar to lodd.. Kommentar og link.
Også legger jeg meg til som følger, bare fordi du lager så mye fint :)

Kommer nok innom igjen skal du se.

mvh Linn

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Jeg er gjerne med og har skrevet her:http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/05/giveaway-hos-miriams-hobbykrok.html Har også reklamert på facebbok.

Klem

Tina sa...

Jeg foreslår at du strikker denne lua: http://strikketistrikk.blogspot.com/2011/05/en-lue-med-skjeive-striper-oppskrift.html Enkelt og greit, men veldig effektfull!

Du har srikka så mye fint, og jeg håper virkelig det er jeg som får velge fra "øverste hylle" :-) Ha en fin kveld!

Anonymous sa...

Heihei! :) Gratulerer med 1 års feiring! :)
Jeg vil gjerne være med på 1 lodd :)

klem fra swimzy
siv_anita_pet@yahoo.no

Anonymous sa...

Heihei! :) Gratulerer med 1 års feiring! :)
Jeg vil gjerne være med på 1 lodd :)

klem fra swimzy
siv_anita_pet@yahoo.no

Helene sa...

Jeg blir gjerne med på 2 lodd :) Kommenterer og har linket på facebook :)
Bli gjerne med på min giveaway også!

klem

ihila sa...

Gratulerer med 1 år! Så herlige monster bukser, det ønsker jeg meg til minstemann i huset :o) Linker i bloggen min og så da blir det to lodd :o))

Jane Brit sa...

Eg synes du kan strikka denne: http://www.ravelry.com/patterns/library/fairisle-patterns-from-the-movie-star-wars ! :D

Tri lodd på meg! :D

-Frøken M- sa...

Gratulerer med 1 år som blogger! Bloggen min runda akkurat 1 mnd, og jeg er storfornøyd med det :)

Ang. strikkeoppskrifter, så ELSKER jeg boka "strikk til nøstebarn" av Kathrine Gregersen. Den anbefales på det aller, aller sterkeste :)

StrikkeDolla sa...

Hei! og gratulerer så mye med 1 år!!!
Jeg trekker 1 lodd jeg!

Shauri sa...

Gratulerer med 1år! Tar gjerne 1 lodd jeg!!

clovek sa...

flott blogg :D
tar et lodd og håper jeg har lykken med meg :D

Bekki Bjarnoll sa...

Oooooh!! Lett med!
2 lodd til meg, og så krysser jeg fingrene :D

Elin sa...

Gratulerer med 1 år :D Jeg har fulgt bloggen din en stund og er veldig imponert over alt det du lager. Flott give away!
4 lodd på meg :D
Her er strikkeoppskriften på et par babytøffler. De eneste som jeg får til sitte på foten til snuppa. har brukt slike fra hun var 1 dag gammel.
http://lilleduck.blogspot.com/2007/09/mandags-mnster-monday-pattern_24.html

Beate M B sa...

Jeg vil gjerne være med, og sier tusen takk for 2 lodd! :o)

Mvh Beate M B
beate_myran(ætt)hotmail.com

Ida sa...

2 lodd på meg! Så mye fint du lager :) :)

Ida
urettferdig@live.com

Anonymous sa...

Jeg tar ett lodd hos deg og krysser fingrene. Om jeg vinner så ønsker jeg noe fint til en av ungene :)
Ole-Martin
olemartinjensen(ætt)live.no

Ronnyen sa...

Hei.

Masse fint her :D
2 lodd

Anonymous sa...

Gratulerer med ett års dag! Så mye flott du har laget, det er tydelig å se at du har masser av kreativitet! Jeg ønsker meg Monsterbukse til lillejenta mi. anikris3@online.no

hege.anita sa...

2 lodd :)

Anette/Hobbypuffen sa...

Gratulerer så masse med 1årsdagen :)

Det ble 4 lodd på meg :)
Her har du oppskrift på supergode votter --> http://hobbypuffen.blogspot.com/2011/02/oppskrift-pa-torpevott.html

*Anette/Hobbypuffen* :)

animyk sa...

Hei! E ganske ny i denne bloggeverden, men må prøve å følge me på ka andre gjør! Flinkis!!!! _Tar to lodd je!!!

Tone Langenes sa...

Ett lodd på meg. Kunne tenkt meg en monsterbukse til min niese som fyller ett år 22.Juni :D

Camilla sa...

Hei! To lodd på meg :)
Kommentar og delt link på facebook profilen min!
Jeg er også følger av denne flotten bloggen :)

Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

Anonymous sa...

Hei på deg!

Jeg vil gjerne være med på dette.
Deler linken med alle mine vener på FB.

Mvh. Guri Marie

guri_marie.kristoffersen@getmail.no

PrinsessaPåErta sa...

Jeg trekker tre lodd, følger jo bloggen din til vanlig og jeg da;)
Tvi tvi!