tirsdag 3. mai 2011

Mansjettknapper

I helga oppstod det en liten krise lørdag morgen. Pjokken skulle ha på seg bunad i konfirmasjon, men mansjettknappene var ikke kommet med. Da er det greit å ha en stor og fin knappesamling!

Tok 4 knapper, sydde dem sammen med hvit sytråd.


Voila: mansjettknapper!


Her er pjokken, godt fornøyd etter en kjempefin dag med masse familie og oppmerksomhet :)


5 min etter at mansjettknappene var ferdig montert fikk jeg vite at de originale mansjettknappene var med likevel, men måtte jo bruke dem jeg hadde laget ;)

Blogglisten

7 kommentarer:

Maja sa...

Så utrolig smart. Ser ikke bort fra at jeg kopierer denne ideen. :)

enel sa...

*rødmer*

Husk å be meg sjekke sølvsamlingen neste gang!

Men for all del, kriseløsningen var jo utrolig fiffig og ikke minst lekker ;)

Torill sa...

For en god idè. Er godt mulig jeg kopierer deg :)

Synnøve sa...

Genialt! Helt supert! Snakk om å løse kriser altså :)

Guri sa...

De var jammen lurt; og de ble jo kjempefine!!!

linda`s strikkeblogg sa...

Det skulle jeg tenkt på på 17 mai i fjord.....

Ta en titt i bloggen min, det ligger en award der til deg:)

Olga Marie sa...

Knalltøffe og lkempelurt!! :D