mandag 10. januar 2011

Eksamenslesing

..må være noe av det kjedeligste som finnes! Har fått anatomi, fysiologi, farmakologi og mikrobiologi langt oppi halsen nå :/ Men på torsdag er det over for denne gang, og det er flere måneder til neste eksamen! :D
Man må jo unne seg noen pauser i lesinga, og siden jeg ikke kan dra fram strikketøyet på biblioteket surfer jeg litt på nett. På en av bloggene jeg stadig kikker innom, G-Anette`s Kreativiteter, har jeg fått en liten utfording. Jeg skal fortelle følgende om meg selv:

1. Fire tv-programmer jeg ser på: C.S.I. (Las Vegas, med Grissom som sjef er favoritten), House, Dexter og Greys Anatomy.
2. Fire ting jeg har gjort i dag: Lest, lest, lest og lest. Neida, har lunsjet sammen med en venninne som jobber på bygget, gitt blod, strikket litt på bussen og fulgt pjokken i bhg også. I helt motsatt rekkefølge ;)
3. Fire ting på min ønskeliste: Mer tid, hus, god bil og kjekk jobb.
4. Fire ting jeg liker dårlig: Anatomi, fysiologi, farmakologi og mikrobiologi ;)

Jeg utfordrer disse fire kreative bloggerne: *bekkibjarnoll*, HildeM, Kirkesjov og Ann Kristin

For at dette innlegget ikke skal bli helt fordervet av min eksamenstilstand, legger jeg med et bilde av de kuleste vottene jeg har sett:


Disse er strikket av søsteren min, Enel :)

Blogglisten

4 kommentarer:

enel sa...

Ha ha.. Du er like god på å ikke lese som jeg er ;)

Ann Kristin sa...

utført

G-Anette sa...

Det var kule votter ja! :)

Hva med å gi deg selv belønning i form av strikking, når du har lest f.eks ett kapittel ;)

Hvertfall, lykke til :)

Klem

Kirkesjov sa...

Jamen så må jeg jo igang med min udfordring :-) Sjovt!

Hvad læser du til? Medicin eller veterinærmedicin? Jeg er selv veterinær - og elskede de fag du sidder og bakser med. God læselyst.

Kh. Mette

P.S. Jeg tror ikke du fik meldt dig som fast læser hos mig - men det driller også en gang imellem.