mandag 3. januar 2011

Enda en kjekkasgenser

Første gangen jeg strikket Kjekkasgenseren fra Pickles var jeg litt skeptisk. Men nå, etter at pjokken har brukt sin i flere måneder har jeg blitt veldig glad i den. Synes den er praktisk, god i bruk og fin å se på (selv om armene på den han har er sydd på på vranga :P )
Dette er den tredje kjekkasgenseren jeg har strikket, og enda en ligger klar til montering. Pjokken hadde plutselig nok ullgensere, så vi får se om den blir fullført eller hva som skjer ;)


Som de andre er den strikket i Rubin, på pinne nr. 6, men i str 4 år. Bildet gjengir ikke fargen så bra, den er mørke/marineblå :)

Blogglisten

3 kommentarer:

G-Anette sa...

Skjønner godt denne er blitt en favoritt, den er kjempelekker! Liker halsen veldig godt :)
Får se, kanskje det blir kjekkasgenser på en av jentene mine i år. Snuppegenser bør den kanskje hete :)

Klem

Ann Kristin sa...

Den ser kjempefin ut. Gøy når man finner noe man liker. Da strikker jeg gjerne flere av dem. Eller syr osv

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Så fin genser :) Kanskje jeg også må prøve meg på en sånn etterhvert :)

Lykke til i Bambinokonkurransen min!

Klem fra Hilde