tirsdag 11. januar 2011

Hello Kitty!

Jeg deltar på CASAfargealong, og fargen for januar er hvit. Har lenge tenkt på å strikke Smoochie sin Hello Kitty lue, og nå fikk jeg en anledning til det.
Har gjort noen få endringer på oppskriften, da jeg strikket i rubin til en 2-åring. Er veldig fornøyd med resultatet! Lua hadde fin passform, så mulig den blir brukt som basis for andre luer :)


Ser ikke ut som pjokken er så veldig fornøyd da, men det har sine grunner. Lua er til kusina hans, og siden han lagde skikkelige gledeshyl da han så bilde av lua på Smoochie sin blogg turde jeg ikke vise hva han hadde på hodet. Så han blir trøkka inn mot veggen for å bli tatt bilde av tidlig om morgenen, hvem er fornøyd med det?..
Ønsker dere en fin dag! :)

Blogglisten

4 kommentarer:

Kristine sa...

Den ble kjempefin! Selv om modellen kanskje ikke er så fornøyd så blir forhåpentligvis mottakeren fornøyd ;)

Koselig at du likte oppskriften min! :)

Bekki sa...

haha, han så ikke fornøyd ut nei :P
Veldig fin lue :)

Ann Kristin sa...

Kjempefin lue. Kanskje jeg må prøve meg på en sånn. Signe elsker hello kitty

enel sa...

Stella ble superfornøyd da hun oppdaget lua i morges ;) Miiiiin var et gjennomgangstema både på vei til barnehagen og på vei hjem.