fredag 28. januar 2011

MÆHR!

som pjokken så fint sier når han vil ha mer av noe.. ;)
Her har det blitt laget flere øredobber og ringer som ligger ute i epla-butikken.


Retro-knappeøredobbene var veldig populære, så er allerede utsolgt for tre farger. Men flere knapper er bestilt :)


Digger disse (de små er øredobber, de store er ringer)! Har selv et par øredobber med brun sirkel og orange prikk, og det er øredobbene som jeg bruker mest. Må nok lage en ring til meg selv også, for de var skikkelig stilige i virkeligheten!

Også litt til.. Jeg og den ene søstern min havnet på Stoff & Stil i dag, så masse flere nyheter kommer over helga. Gleder meg til å lage mæhr! :)

Blogglisten

5 kommentarer:

bekkibjarnoll sa...

Her er det også MÆHR :P

Du produserer, og produserer :D flinkis!

enel sa...

Jeg gleder meg også til å se hva du får utav gårsdagens fangst ;)

Anonymous sa...

Hei:)

Så mye fint du lager..:) legger deg til som følger..:) Håper du vil følge meg også:)

Hilsen Garnguru:)

Olga Marie sa...

Jeg elsker øredobbene dine, men det vet du jo - hihi!

Lurer på om jeg snart må ha i flere farger :P

*atina* sa...

Du har laget så masse fine øredobber at jeg ble skikkelig insprirert! Så nå har jeg fått den første pakken fra etsy ;) Venter på et par pakker til :)