onsdag 12. januar 2011

Space Invaders

Den ene svogeren min fikk gavekort på lue til jul, da jeg var usikker på om han helst ville ha Mariuslue eller Space Invaders-lua til Arne & Carlos. Det var visst ingen tvil ;)
Denne er strikket etter oppskriften med riktig garn og alt, bare at jeg gikk ned en pinnestr siden andre har skrevet at de blir så store. Da ble den litt for liten til svoger, men den ene nevøen min ble veldig glad for en tidlig bursdagsgave :)



Nå tar jeg en liten bloggpause med eksamen i morgen og hyttetur til helga. Kommer sterkt tilbake på mandag, har blant annet noen hekleprosjekter som nærmer seg ferdig :)

Ønsker dere alle en fin helg!

Blogglisten

4 kommentarer:

G-Anette sa...

Rålekker! Kan tenke meg nevøen ble fornøyd ja :)
Håper eksamen gikk bra, og KOS deg på hyttetur! :)
Klem ♥

God som Grønn sa...

Kul lue! Så hyggelig at du vil være med på min GiBort : D

Ann Kristin sa...

Ser ut som Brage ble fornøyd ja

Mie sa...

Kjempestilig lue da :) *♥*