lørdag 1. januar 2011

Godt nytt år!

Etter en liten runde i bloggverdenen i går, ble jeg inspirert til å sette sammen en liten fotomontasje med en del av prosjektene som ble fullført i 2010.


Til 2011 har jeg noen nyttårsforsetter:
- Ting skal fullføres fortere
- Jeg skal bli flinkere å blogge det som er gjort (er fremdeles mange julegaver som ikke er blogget)
- Skal bli flinkere til å kommentere andres blogger

Dette året er jeg med på Casa Kreativ sin fargealong. For dere som strikker og/eller hekler, heng dere med! :)
I tillegg har jeg mange spennende prosjekter på vent, så gleder meg masse til å starte med det :)

Ønsker dere alle et godt nytt år!

Blogglisten

2 kommentarer:

Eva sa...

Godt nytår. Spændende, hvad 2011 bringer.

Mie sa...

Du vant følgertrekning hos meg, kom inn på Mies Lopper og finn deg noen premier ;) Klem og godt nyttår. *♥*